friidaberliin

Alla inlägg under augusti 2013

Av Frida Berlin - 24 augusti 2013 19:27

Kräftskiva..me mitt ex...ja hatar ^^ aja! Puss

[Bild]

Av Frida Berlin - 23 augusti 2013 16:34

Har vart tre awsome dar i skolan faktiskt! Sjukt svårt att möta vissa människor igen...Men så roligt att vara tillbaka!

Im not the smallest now bithches! :3

Nu ska hela familjen till grannfamiljen på middag. Seya!

 

Konstig bild..vet..:S men aja! <3


Av Frida Berlin - 20 augusti 2013 14:54

Imorron börjar skolan då! satt å pratade med mamma en halvtimme om allt, allt jobbigt osv. Så skönt! Har värdens bästa mamma! <3

En tråkig nyhet också...funderar på att lägga av med bloggen, eller ta en paus...ni avgör! :)

Aja...idag ska ja rida, hoppas Karin sätter nya hästar...olivia är ingen höjdare i dressyren (gammal,stel, tjrig, ochvipassarintealls) Aja..alltid kul att få komma till stallet å rida!

Nu ska ja kolla skräckfilm^^ ovanligt! Snart får ja mobilen!!!! Puss sålänge.

Bjuder på en bild av vad ja köpt den här veckan (i lördags å igår)



 

svarta höstskor, vit långärmad halvt spetströja- HM 149:-, Deo och BB pure cream-Åhlens 99 och 169:-, nån mascara som e toppen! -Åhlens 149?:-

 

<3 puss <3

Av Frida Berlin - 18 augusti 2013 14:05

Idag har jag en typisk mysdag..film,nörda sims, bada varmt, fixa naglarna och fika me familjen! Kan det bli bättre? :3

Roade mig med att fota mej själv en jävla massa igår... nu får ni lite bilder...

 

Tänkte bara berätta att jag länge fått höra att ja är så tjock, ful osv...vad tycker ni? är det verkligen så illa?

Inte så att jag bara bryr mig om vad andra tycker...men lite spelar det ju roll^^ bara trött...har gått ner ca 10 kg sen i vintras..å får fortfarande höra samma gammla skit..är det rätt?

 

En bild på efter naglarna blev fixade! <3 fina va?

 

underbara blommor...puss, nu ska ja käka lunch! <3


Av Frida Berlin - 17 augusti 2013 17:02

Stått på stan i tre timmar å väntat..kul^^ tillslut lyckades ja få me mej andreas hem, å nu tråkar vi i min underbara säng! pööss! :)

Av Frida Berlin - 15 augusti 2013 11:43

Äntligen lite värme igen, hade tänkt gå på stan med vänner...men Tyra å jag kom överäns om att åka till Norrköping nån dag istället. :)

Så nu blir det väll jobbba det sista på brännan, å kanske fika med familjen i eftermiddag! Nu är förmodligen Iphonen beställd! :D

Föresten...Om någon söker medryttare delfodervärd eller liknande får ni gärna höra av er här eller på mail, Frida.berlin@hotmail.com

Ses imorron, hoppas alla får en underbar dag ;* haha

 

sommar <3

Av Frida Berlin - 14 augusti 2013 15:36

Hej alla människor, Igår var awsome! Spenderade hela kvällen ute, i kylan me vänner :) haha yeeey ^^

Idag ska jag  inte göra ett skit..är så jävla trött, på allt. Menmen! :) Igår red jag för första gången på väldigt länge, fick olivia, vi har aldrig riktigt funkat ihop i dressyren...Både hon och jag va stela och trötta, så vart lite vingligt å trögt. inget vidare pass, menmen! Blir bättre! :)

Tycker ni kan komma igång å komentera lite bättre om vad ni vill höra om eller se bilder på! Ni som väljer liksom! :) aja, nu ska jag sega framför nån film, seya! <3

 

(ridkläder) haha


Av Frida Berlin - 13 augusti 2013 11:56

Fick veta mycke konstiga saker igår, som jag anat under en lång tid...Men kan ändå inte riktigt förstå eller smälta det. Fuck Kholm...Snart drar jag fan.


Saknar Vintern11/12...Känns så länge sen. Ni får en bild för att kunna lida med mig...

Nu drar jag å handlar, Bye!<3

 

Jag och molle (han va ca fyra månader) Saknar livet när ja inte ens brydde mej om ja va ful..ni ser ju själva xD

 

Bara för att liva upp stämmningen lite..haha vad tycks om min lilla model till bror? ;P


PussHej!

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards