friidaberliin

Alla inlägg under november 2013

Av Frida Berlin - 30 november 2013 23:14

När folk frågar mig vad jag har för stil vet jag ärligt talat inte vad ja ska svara...har vad jag tycker är snyggt och bekvämt, noga med att matcha färger och detaljer, och är emot för starka färger! Men annars har jag nog lite olika stil...tycker det är dumt att bestämma "såhär ska jag se ut varje dag i fem år minst" haha..
Kör på mitt egna!

Imorgon är det 23dagar kvar till julafton! Taaaaagga!
Godnatt<3

Av Frida Berlin - 28 november 2013 22:08

Va på nya biltema i katrineholm idag, det va awsome! Ett grimma å grimskaftsett för bara 50 kr (!!!) köpte det, och när jag kommer hem är den felsydd..! Ska dit imorron och byta, men hallå!? Klantiga??
Nu ska jag sova! Pusshej<3

Av Frida Berlin - 27 november 2013 20:34

Jul är det bästa som finns enligt mej! Snart ett nytt år, massa "kärlek" och man går alltid ner i vikt! (Ja, jag hatar julmat och julgodis)
Finns det nått dåligt med jul?
NEJ! Så taaaaaagga bitches!! <3

Bakade igår, mums!:*
Seya all. Bye

Av Frida Berlin - 24 november 2013 19:10

Börjat tröttna på att hoppa en så stor häst, har inte alltid kontroll...ridskolan får fan köpa in en D-ponny! VI HAR TVÅ FRISKA!? Skulle vara så skönt att få rida någon man faktiskt kan utvecklas mer med osv. Får väll vänta och så antar jag...

Även om hon är för stor och svår i hoppningen ibland är hon ju mysig <3 men räcker med att mysa med henne och sköta om henne i stallet. Pusshejj

Av Frida Berlin - 19 november 2013 21:49

Min underbara sköthäst<3 anneke<3
Ja, jag är för liten för henne, och hon är väldigt speciell och jobbig! Men fyfan vad underbar hon är!<3 Taggar KM på söndag nudå! 90cm...

Av Frida Berlin - 16 november 2013 14:30

Igår blev det en mysig kväll i stallet med alla underbara vänner<3 och idag blire att sova hos Tyra! Awsome helg! Fast vad trött jag är...aja:) bara att kämpa på!

Av Frida Berlin - 13 november 2013 09:13

Sitter i skolan å har allmänt tråkigt, så jävla mycket att göra! Sorry brukar inte svära...
Bokat upp mig hela helgen, och ska träffa vänner idag! Awsome! Puss, bjuder på lite bilder från igår <3

[Bild]

[Bild]

Av Frida Berlin - 11 november 2013 17:45

Dressyr KM över för i år då...slutade i mitten typ:) bra kämpat med en övertänd hopphäst ändå tycker jag! Haha, nu taggar vi hopp-Km näst nästa helg! Puss<3

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards