friidaberliin

Alla inlägg under april 2014

Av Frida Berlin - 30 april 2014 17:35

Påväg till några vänner för att fira valborg! Så mysigt<3 blir nog ingen eld för oss ikväll..menmen!
Seya

Av Frida Berlin - 30 april 2014 08:09

Ska precis dra till sista dagen i skolan innan "lovet" sååå skönt!
This is what I wear today!

Ses ikväll! Bye<3

Av Frida Berlin - 29 april 2014 21:48

Halloj!
Idag red vi ut, lilla älsklingskakan va jätteglad att få komma ut! Vart en lugn tur, men ändå mysigt!
Valborg imorgon! Vad ska ni hitta på? Jag ska iaf hem till en vän och äta middag osv! Trevligt värre :)
Ses imorron! Puss<3

Av Frida Berlin - 29 april 2014 14:20

Sitter i skolan och skriver dikter... Vi var tvugna att skriva vad vi kände..så jag kom fram till dehär.

"Ett nytt liv
En ny värld
En hemsk del av livet
som sårar mig än
Skulden för detta
Har bara jag fått
När det borde vara han
Han som slipper tänka
Han som slapp skämmas
Han som kan ljuga
Han som kan känna."

Djup va?;)
Ridnig ikväll! Skriver hur det gick sen! Puss<3

Av Frida Berlin - 27 april 2014 23:18

Återigen hamnat i drt här träsket av tidsbrist, när jag tänkte på va jag skulle göra denna vecka blev jag förvånad av hur mycket jag har att göra! Även de dagar vi är lediga...

Igår jobbade jag somsagt tsm med mina stallvänner på Jennys, dotters dop -Emmy

Sötaste ungen jag sett!
Allt gick toppen, och vi hade kul! Nu ska jag sova! godnatt<3

Ps.
Lovar er intressanta inlägg från idag, imorgon! Håll utkik!

Av Frida Berlin - 27 april 2014 00:07

Halloj!
Tänkt lite på ridningen...och har ju bestämt mig för att satsa allt jag har på att få igång lilla Oreo, och tävla endel senare! Då han är rätt ung, och otränad behöver han myclet hjälp och träning!
Hade tänkt starta en 70cm clearround bara innan sommaren, sen träna på hårt inför höstens blivande Km som kommer gå i 80 förmodligen...då han har svårt att hinna med att hoppa av krävs det lite lättare rundor först!
Nu hoppas vi på det bästa! Bye<3

Av Frida Berlin - 25 april 2014 21:00

Tjena hejsen hallå, när mörkret har lagt sig och klockan slår tolv... Åh! Saknar att va "barn"...alltså mindre. Nyss kommit ut ur en välförtjänt långdusch! Och sitter just nu med min bror i soffan och bara myser framför en film! (a)

Varit ute på en mysig promenad i solnedgången med lucas, bästa brorsan! Och hunden, broren fick några fina bilder på oss!

Imorgon blir det jobb på dop, och sedan ensamkväll hemma=fest!
Ha en underbar fredagkväll alla kära läsare! Pusshej<3

Av Frida Berlin - 24 april 2014 23:04

Hade slut på internet märkte jag när jag kom hem, så sry guys! Får bli några dagar med bara bloggande hemma!

Jag bor ju i Katrineholm, en liten stad, med mycket problem, mycket invandrare, och mycket droger...
nyligen fick jag höra att en man gett sig på en 77-årig, handikappad tant! SÅ FEGT!! Usch! Hoppas verkligen att dom hittar honom!
Men till saken nu, inte direkt först gången någonting sådant händer här, som de flesta vet har jag minnen av mindre trevliga händelser, jag har vänner som blivit våldtagna och vissa som dagligen blir förföljda...är detta rätt!? Vad är det för samhälle egentligen!? Jag, Frida 14 år, har redan stått ut med kränkningar, sexuella trakasserier, utpressning, hemska rykten, misshandel osv. Usch säger jag bara!

Imorgon är det fredag! Jippi!:D
Godnatt nu, seya all!<3

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards