friidaberliin

Alla inlägg under september 2013

Av Frida Berlin - 29 september 2013 22:22

Vart i stallet både igår och idag. Full fart hela tiden! Igår red jag och Elsa ut, det är nämligen på att min sköthäst Anneke (Ankan) fått stå på smärtstillande en vecka nu pga att hon gått med många tunga nybörjare. Så jag fick i uppgift att få henne att arbeta i en så låg och djup form som möjligt, klättra med henne osv :) kul..men tråkigt att hon har inte såklart:(.. Dig va det tävlingar ite på trolldal också! Vilka duktiga vänner jag har! Godnatt nu allesammans, nu taggar vi måndag..;)<3

Av Frida Berlin - 27 september 2013 23:41

Ibland går livet åt helvete för alla. Det händer nån gång. Livet har upp och nergångar, sure. Men hur förklarar ni då att det går åt helvete...helvete...å ännu mer åt helvete? Vill bara få vara glad iallafall en dag...Jag vet att jag tar upp mycke Depp just nu. Men mycket som händer och kan ske.
Jag vill inte gå in för djupt...men kan berätta ungefär hälften av det som hänt och händer.
?Min sköthäst som lärt mig allt jag kan flyttar.
?En nära vän dog.
?haft problem med mitt eget utseende genom åren.
?massa skit som hände som jag tyvärr inte kan ta upp. Men det var hemskt, det kan jag lova er.
?min nya sköthäst som ja verkligen älskar har fått stora ryggproblem.
?jag är totalt jävla förälskad.
?har massa jävla rykten om mig som inte är Sanna...

Nu vet ni en del. Ingen som bryr sig kanske...men jag vill hjälpa andra som känner som jag att förtsätta kämpa, fast allt är skit.<3 godnatt allesammans<3

Bjuder på några bilder från min lilla tecknarstund idag;)

Av Frida Berlin - 21 september 2013 22:32

Hur vet man hur någon gillar en? Har tröttnat på en?...eller bara är ledsen? Kan någon smart jävel säga det?:(...
Uppdatera min kära iPhone nyss...ehm...jadu:/ inge vidare ju. Aja, nu blir det sängen! Puss...

Av Frida Berlin - 20 september 2013 15:06

Kom nyss hem från en rätt Najjs dag i skolan:) nu sitter ja me mobilen å hoppas på att Sebastian kommer hit snart...skulle va en bra start på veckan! Puss

Av Frida Berlin - 19 september 2013 22:48

Jag har lovat att skärpa mig med bloggandet. Men hänt mycket både i mitt och andras liv just nu som gjort att jag bara inte orkat... Nu är allt lite lättare igen och jag ska försöka uppdatera varje dag i fortsättningen:)
Red Ranger i tisdags, aldrig ridit förr... Riktigt fin! Knäcker av nacken och tappar bakbenen lite i början, men efter lite jobb kom ryggen och bakbenen också.
Jag har världens sjukaste schema...ing raster, börjar 8.30 varje dag, Max 45min lunch och sluta mellan 14.40 och 16.00 varje dag...hemskt! Aja.
Imorgon blir det tt träffa Sebastian en stund!:) puss på er! Och dendär gången lovar jag att vi ses imorron igen!<3
(Bjuder på en filad egopic) i love framkamera!<3...

Av Frida Berlin - 7 september 2013 20:54

Hejs! Sitter här i soffan med nyklippt hår och gäster vid bordet...hade tänkt va i Vingåker, men blev hemma istället :3
Imorron ska jag rida lilla Ankan...hoppas hon är lika mjuk och fin som alltid! Godnatt!<3

Av Frida Berlin - 6 september 2013 22:35

Idag va en helt vanlig dag, skola,sjukgymnasten och träffade en vän :) Satt med Sebastian i Stadsparken i flera timmar, superhärligt väder! vadfan ska man göra imorron då? Har ingen skjuts till stallet...och min cykel är paj (igen) så tar skötardag på söndag istället :/ På kvällen kommer David och William hit tror ja! Hare gött alla människor, puss!<3

Av Frida Berlin - 5 september 2013 21:01

Hejhej!
Den hör veckan har jag fullt upp verkligen... Skriver mitt veckoschema ;)

?Fredag: sjukgymnasten och troligen träffa Sebastian.
?Lördag: köpa lite ridkläder osv.
?Söndag: skötardag och rida.
?Måndag: rida.
?Tisdag: hoppträna.
?Onsdag: troligen träffa Markus.
Nu ska jag sova...puss!:)

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards