friidaberliin

Alla inlägg under mars 2014

Av Frida Berlin - 30 mars 2014 22:48

Godkväll folket, imorgon ska jag praoa på gymnasieskolan KTC i katrineholm...yeey^^ ska bli spännande!
Har ju alltid velat ha en mopps, men hittat ännu en drömhund (a) älskar denna ras!

Staffordsheire bullterrier, även kallad Nanny dog för att det är så otrolugt snäll och omtänkssam! Som en liten och "bättre" kamphund! Love it!!

Godnatt nu alla människor, ses<3

Av Frida Berlin - 28 mars 2014 22:58

Haft en mysig dag med en kompis här hemma, behöver inte vara så komplicerat!
Imorgon ska jag till norrköping en sväng innan stallet! :D

Godnatt<3

Av Frida Berlin - 28 mars 2014 08:04

Äntligen fredag igen!
Igår fick jag mina linser, läskigt! Men sååå jävla skönt att se allt klart och tydligt!
Oskar (en kompis) kommer hit efter skolan, seya all!

Av Frida Berlin - 27 mars 2014 07:17

Idag ska jag linsträna hos optikern, och rida! Fullspäckad dag alltså, skriver senare hur det går...

50!

Av Frida Berlin - 24 mars 2014 08:08

Mitt mål denna månad är avklarat! Jag har 50 läsare som läser varje dag!:D jippie!!
Nu drar jag till skolan, puss!<3

Av Frida Berlin - 23 mars 2014 21:47

Började dagen med kurs och frukost på trolldal, sedan bar det av mot boda borg! Massa nya roliga celler! Vi hade kul, men fan vad jobbigt det är!
Nu taggar vi skulle imorgon, massa prov denhär veckan... Men men! Seya all<3

Av Frida Berlin - 22 mars 2014 22:56

Tjenare allihoppa!
Måste verkligen bryta mönstret med ett långt inlägg på kvällarna!
Men haft så sjukt mycket att göra idag!

Red falcon idag (ibte hästan på bilden) här kommer en bild på honom...

Försökt få igobom att klippa hans fula man, men går väll sådär. Haha!
Vi red ut, travade massor och byggde kondition+ryggmuskler med klättring och bra arbetsform.

Nu taggar vi boda borg imorron! Godnatt folket <3 kommentera gärna!

Av Frida Berlin - 22 mars 2014 01:20

Kom nyss hem från födelsedagsfirande med vänner, trött som fan och stupar i säng...

extrem helg det här blir.. Provade glasögon + linser idag sen fldelsedagsfirande. Imorron ska jag hinna rida, fira mamma, va me fn vän och plugga^^ och på söndag blir det boda borg med hela kusenstyrelsen!
Fullspäckat, men kul!

Natti<3

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards