friidaberliin

Alla inlägg under juli 2014

Av Frida Berlin - 31 juli 2014 18:28

Helloj!
Ligger här i våra nya loungemöbler men helt Nyrakade ben och bara njuter!
Kom nyss hen ifrån en underbar dag med sol bad och god mat me bästa vännerna!

Seya all<3

Av Frida Berlin - 28 juli 2014 23:47

Hösten är snart här, och det är  nu bara 3 veckor kvar tills skolan börjar för mig... Längtar jag till att börja skolan igen? Ska det bli kul att träffa alla igen? kommer jag att sakna sommaren? Hur kommer ridningen se ut i höst? Frågorna är många..och jag ska försöka besvara alla! Här och nu.


-Kommer jag sakna sommaren?

Nej, den här sommaren har faktiskt bara varit konstig och lite jobbig...


-Längtar jag till att börja skolan igen?

Ja! Faktiskt så gör jag det! 9an, sista året...massa roligt som händer, och ser fram emot alla nya lärare osv!


-Hur kommer jag göra med ridningen i höst?

På sista tiden har det varit väldigt mycker fram och tillbaka... Jag har  funderat på hur gruppen blir, om jag verkligen tycker det är kul, om jag står ut med all skit man får för allt man gör där ett år till...osv. Men just nu är det "bestämt" att jag ridr kvar på trolldal, och i samma grupp. Försöker testa den nya ponnyn samt tränar upp Oreo så vi kan starta våran första "riktiga" tävling.

Det först målet jag har med honom är att starta i båda KM:en! :D


-Längtar jag efter vännerna i skolan?

Ja! inte träffat några av dom på hela sommare! Sam lärt känna några riktigt bra!


Har ni några mer frågor? Kommentera då detta så kommer ett inlägg till!

P   usshej!<3


-

Av Frida Berlin - 28 juli 2014 14:22

Halloj!
Dedär med gammla vänner är så svårt...ska man ta de tillbaka, eller ska man gå vidare? Vad tycker ni?

Av Frida Berlin - 23 juli 2014 19:26

Väska-249kr, Hm
Vs bodymist- 109kr, Coop nära
Solglasögon- 50kr, ur och penn

Av Frida Berlin - 22 juli 2014 01:46

Hola amigos!

När jag var liten ville jag bli tonåring, nu vill jag bara bli vuxen! Få flytta hemmifrån, få äta vad man vill HELA tiden, kolla på vilken film jag vill NÄR jag vill...det ska bli sååå skönt!!!

När jag flyttar hemmifrån är drömmen en ganska liten lägehet, i göteborg eller norrköping, vitt och fräscht, jag kan inreda EXAKT hur JAG vill!
Enkla möbler, gammla detaljer, fina färger..lite New england typ! Ååh vad jag längtar!
Hur vill ni bo när ni blir stora/äldre? Tell me.

Bye<3

Av Frida Berlin - 21 juli 2014 01:20

Haft en sjukt skön dag ensam hemma, legat å stekt i solen hela dagen...men nästan inte blivit någe brunare alls :/ visstr det härligt med sommar!

Pusshej <3

Av Frida Berlin - 20 juli 2014 00:54

Just give me a reason to hold on, to keep moving foward and dont give up. Just give me a reason to breath, and dont hide me from myself...just give me a reason..<3

Av Frida Berlin - 18 juli 2014 00:28

Halloj!
Haft en underbar kväll med mina kära vänner på landet.
Pusshej<3

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards