friidaberliin

Alla inlägg under juni 2014

Av Frida Berlin - 27 juni 2014 09:32

Halloj!
Var i stockholm igår :D så najjs!
Va riktigt längesen ja va där.
Handlade massor, och fick både bra och dåliga överraskningar...
Haha, inne på Gina Tricot skulle jg köpa ett par exakt likadana jeans som jag redan har, när jag provar dom sitter dom helt annorlunda, dom jag hade satt riktigt tajt, korvade sog nästan inget i benen pch var sköna i midjan, domhär var helt tvärtom. Men de var märkta exakt likadant :/
Som tröst fick jag hjälp av en SÅÅÅ snygg kille inne på hollister! ;)

Blev mycket shoppat!
Bye<3

Av Frida Berlin - 25 juni 2014 00:53

Puhh!
Jobbat i en vecka nu, och redan supertrött...kommer aldrig klara av att bli vuxen!
Jag gick nämligen en kurs i vård och omsorg som avslutas idag (onsdag) i kursen ingick 4 dagar praktik!
Det har varit så roligt! Och härliga ungdommar med!
Bildbombar lite bara för att jag har varit så dålig på att uppdatera på sistone!

Usch, är så hemskt blek fortfarande. Imorgon kommer något spännandr...da da DAM!
Seya all<3

Av Frida Berlin - 18 juni 2014 21:11

Hello!
Tusen förlåt allihoppa, haft en häktisk tid...ber om ursäkt!
Tar nu upp bloggen igen som vanligt!

Av Frida Berlin - 8 juni 2014 20:45

Yeeeay! Hola people!
Its my birthday tommarrow! :D :D :D
Äntligen 15 år... Nu får jag:
-Ligga lagligt!
-Gå på skräckfilm på bio
-köra moppe
- hyra film
-köpa energidryck...
...osv!
Fyfan va najjs! :D seya tommarrow!

Av Frida Berlin - 5 juni 2014 07:57

Halloj!
Jag har under alla mina år varit retad för mitt utseende. Jag har av det fått dåligt självförtroende, pch det ena ledde till det andra. När min kompis mamma en dag sa "ni borde hålla lite kolla på att hon äter ordentligt" fick jag upp ögonen. Jag hade ätit mindre och mindre pch under två veckor inte ätit någonting alls.
Det är bara ett av många exempel på vad LITE mobbning kan göra..
Förstå då vad de barn/ungdommar som blir mycket värre utsatta kan göra mot sig själva/andra personer.
Så innan du kallar någon tjock, hora, eller dum... Eller innan du slår till någon på eumpan för skojjs skull, tänk till. Hur kan jag istället göra? Kommer denhär personen må dåligt och ta illa upp?

Bye<3

Av Frida Berlin - 4 juni 2014 23:31

Heey!
Nyss ficat naglarna...blev sådär :/ saknar fortfarande min köra uv-lampa

Nu laddar vi inför sista dan innan avslutningsveckan!
Bye!<3

<3

Av Frida Berlin - 3 juni 2014 08:57

Sötnosar! (a)<3

Av Frida Berlin - 2 juni 2014 00:06

Halloj!
Va och handlade lite igår innan jag åkte till en underbar ...vän..:)
Skulle bara köpa ridbyxor+ 1 Bh
...Men det slutade såhär

Haha...alla underkläder är från Cubus! Klänning + torrschampo från HM

Byebye

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards