friidaberliin

Alla inlägg under december 2013

Av Frida Berlin - 19 december 2013 23:14

Förlåt för dålig uppdatering! Har knappt någe internet på mobilen, så kan inte blogga så ofta, hoppas alla 40läsare överlever^^
Snart bara 4dagar kvar till jul! Längtar!
Nu blir det att kolla ikapp på paradise hotel, sen sova!
Nattinatti

Av Frida Berlin - 11 december 2013 16:28

Hej alla!
Drar snart på lucia tåg med familjen! Mys! Idag fick jag veta att jag ska spela i volleybollturningen i skolan, hmm -.- blir nog bra!

-how do you spell love?
-you dont spell it, you feel it!

Av Frida Berlin - 7 december 2013 22:50

Jag har märkt att i dagens samhälle är det inte okej att må dåligt. Man ska vara glad hela jävla tiden, även om nu ens mamma skulle dö och ens pappa typ misshandlar en. Är det rätt? Är samhället påväg åt rätt håll? När jag var 10 fick jag komma till mamma eller läraren och gråta om ingen ville leka med mig på rasten. Nu ör det inte en jävel som bryr sig ifall jag skulle bli tex dissad.
Jag har mått dåligt länge, men även nu när allt är på bättringsvägen faller man tillbaka ibland. Man har rätt att vara nere och vilja ha stöd. Gör inte som jag, håll inte allt inom er!<3
Godnatt

Av Frida Berlin - 7 december 2013 09:35

Igår kväll var tyra här, vi åt gott kollade på film och bara hade det kul!
Vi kunde inte sluta vara glada åt snön som äntligen kommit!

Snart jul, och har redan skrivit önskelista! Har ni?
Det jag önskar mig allra mest, ör det jag aldrig kommer få.

?HAN
?Bonita tillbaka.
?Trevligare personal på ridskolan.
?Bli 11 igen

Men det mesta kanske kommer..vem vet?
hoppet är det sista som lämnar människan...
Tur att man har alla underbara vänner!

Av Frida Berlin - 1 december 2013 09:47

Knät hoppa ur igen, en gammal skada som går upp ibland. Så nu blir det stan och sen vila benet hos farmor! Ha det bra<3

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards