friidaberliin

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Frida Berlin - 12 juni 2013 21:15

 Sen i våras/sommras..för ungefär ett år sedan hände en sak som satt spår i livet. Eller egentligen massa saker, Dom saker som hände är privata, men de har att göra med det jag vill "tala" om..


Ända sedan då har jag fått höra kommentarer om vad som hände, mit utseende osv.. Jag vill bara att folk ska förstå, därför skriver jag detta inlägget.  Jag har en kropp som ser stor ut, Jag har tjock skellet och jag har byggt upp mycket muskler, framförallt axlarna och benen. Jag vet att jag är lite mullig, Men inte så jävla fet, som jag får höra ibland. Tack vare det som hänt har jag fått kämpa med att orka med allt. Men detta gör det inte precis lättare. Bara för att alla som säger att jag borde banta osv ska få insikt tänker jag skriva mitt veckoschema! <3


Mån: cykla hem och till skolan, Springa ca 5km.  eller cykla till stallet.+rida, som är en bra träning. Styrketräning hemma.

Tis: cykla till och hem från skolan. Cykla till stallet och ofta röra mig mycket där.

Ons: Cykla till och från skolan, gå tillbussen. gå 5km, Rida. Styrketräning hemma.

Tor:gå till och hem från skolan, Ut och springa ca 5km.

Fre: gå till ochy hem från skolan. Rida.

Ibland springer jag på söndagar. Och jag äter inte alls mycket godis osv. Så gnäll inte tack! :)


Ville bara dela med mig av detta, och få folk att förstå, eller skita i det! :)

Av Frida Berlin - 12 juni 2013 21:06

Hejsan! Nu har jag bestämmt mig för att börja blogga ordentligt :) Jag har varit väldigt dålig på att uppteadera..Men nu lir det ändring!


Igår hände någonting hemskt...Jag var tvungen att ta farväl av Mimmi, Min underbara busiga ponny...Min lilla älskling :´( Hon åker imorgon och jag kommer kanske aldrig mer se denna underbara ponn..Gråter nästan när jag skriver det. Men be strong! <3 Nya hästar kommer..Fast ingen kan vara lika underbar som MIMMI! <3  


Idag var det sista dan i skolan! :D Fast det suger att niorna kommer sluta sen :/ haha aja, Imorron är det Sommarlov!!

Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards