friidaberliin

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Frida Berlin - 7 juli 2013 19:57

Förlåt Förlåt Förlåt att jag inte varit så social påbloggen :( Nu ska det bli ändring på det! <3 PROMISE!


Idag kom jag hem från en härlig cykeltur med styrelsen å "mimikusen" som lär sig va som oss typ :P Haha...

Vi cyklade ända till Forssjö (ca 2mil) och blev varmt välkommnade av en jättetrevlig kvinna som jag tror hette Jennicka *stav*.

Vi fick tälta i hennes hage där det gick får och tre söta ponnysar! Det var jättemysigt, trost att jag är livrädd för skogen,smådjur,sjögräs och tält..Hehe. Vi grillade, badade och hade allmänt mysigt. Idag cyklade vi hem och jag är sååååå trött. Iaf, på cykeln kom jag och tänka på att jag bara tänker på alla hemska minnen, sen tänkte jag vidare och kom på...Har typ 3 bra minnen sen 2011... Kul^^ Men bara att tänka positivt! En halv sommar tills jag måste tillbaka till Troldal osv. KOmmer bli en jobbig höst, med många jobbiga beslut osv. Men det klarar jag! <3 Hur långt har jag inte kommit redan? Så mycke skit kan det inte va kvar i mitt liv.

Nu ska jag tagga skräckfilm och sen SOVA :) Haha pusspuss alla vackra människor! :)


Ni får en bild på mig som blond :') SAKNAR DET! Och juste...jag ska bleka mitt hår till i höst troligen :) så det bli JÄTTE blont igen :) Pöösss, and enjoy the pic!


 

(hade längre hår oxå, håller på att spara ut det igne :) )


Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards