friidaberliin

Alla inlägg den 29 juli 2013

Av Frida Berlin - 29 juli 2013 23:10

Idag kunde jag inte hålla inne med tårarna. Dom rann hela vägen hem från vingåker, fast jag vet att dethär är det bästa beslutet...Och jag har inte tid,ork eller råd att ta mig ända sit ut och knappt kunna rida eftersom hon blivit lite galen nu...Hästar kommer och hästar går. Men ni kan tänka er själva hur det var ett ta farväl av en söt ponny man ändå tyckt om väldigt mycket i snart fem månader...<3 Blesa kommer alltid finnas i mitt hjärta! <3

Men nya tag med ridningen! Måste " komma igång" igen på riktigt...Ska byta ridgrupp när terminen startar, letar ny medrytter ponny/häst  för fullt. Och hoppas hitta någon som kan ta mig någonstans denna gång. Ska boka upp mig på alla tre blåbärshoppningar i höst som jag vet om. Jag tänker satsa fullt ut på annekke, vi tränar innan...kommer nog starta första hoppningen 70/80, nösta bara 80 och tredje 80/90..men får se hur det blir med det. :)

Om någon nära eller i Katrineholm vill ha hjälp med sin ponny/häst får ni höra av er! :D


Idag har jag som sagt sagt farväl till lilla Blesa och dom andra...Och städat :) Oc såklart försökt drilla min bror lite i gymnastik på grannens gräsmatta! Imorron kör hela La Familia upp till arlandia (hotell vid arlanda) och på onsdag drar vi till GRAN CANARIA! :D yippie! <3

Bjuder på en outfitbild idag :3 tråkig..jag vet...:9 enjoy! Pusspuss och gonatt!<3

 

Fat i know...:(

Och en sista bild på min älskade förra medryttarponny...<3

  <33

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards