friidaberliin

Alla inlägg den 24 juli 2013

Av Frida Berlin - 24 juli 2013 19:21

Idag var jag ute hos blesa...Jag hade planerat att hoppa lite, men då det va typ 40 grader i solen bestämmde jag mig för att ta en lung tur i skoen istället där det är lite svalare. :) Men det ville inte Blesa tydligen..Idag var hon på ett av sina värsta humör. Hon vägrade gå ut ur hagen, sen vägrade hon gå in i stallet :( sen vägrade hon gå ut ur stallet ^^ knäppa ponny... Efter en halvtimmes bråk lyckades jag slänga mej upp i sadeln ochy kunde rida i väg... Hon lydde mig i tjugo meter. Sen tvärstannade hon och vägrade gå, Tillslu fick jag fram henne men då typ bockade hon å höll på i sidled istället. När jag försökte få henne att lugna sig ställde hon sig och stegrade gång på gång..Ibland högt. :/ Jag var tvungen att sitta av och gå tillbaka med henne...

Vissa dagar är hon så sjukt underbar och gör pricis som jag säger, men ibland är hon såhär..ibland värre. Hon har fått nya skor..Blivit undersökt osv..men inget fel..MOjjeponny rent ut sagt :/ aja, kämpar på sålänge det är kul! :) Min lille busponny (som jag är väldigt irriterad på) <3

 

Aja...Imoron blir det träffa min lilla bästie å va hundvakt! :D


Juste...jag är väldigt trött på att få komenterar som typ "å vad fin du har blivit..du har gått ner! :) vad kul"

Jag tänker inte på det..Jag mår dåligt. Så snälla...

Pusspuss på er! Vi höres!



Av Frida Berlin - 24 juli 2013 00:03

Jaaaa! :D haha jag vet att jag är väldigt efter...men jag har lärt mig the cupsong! (kopp saken, och sången!) haha...


Nu sitter jag här bland alla kuddar och klurar på en ny (litejättesnyggare) header! ^^ Nått förslag? Ville ha nått stilrenare...

Här är ett förslag jag gjort :) kommentera vad ni tycker!

 

Tycks? ;D

Jag gör gärna headers till er som läser denna blogg, tycker det är megakul! :) komentera om ni vill ha osv.. :P


Nu ska jag väll försöka sova...Godnatt på er!<3


Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards