friidaberliin

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Frida Berlin - 11 juli 2013 22:21

NU får ni faktiskt tycka till lie :3 Ska jag lägga upp bilder på outfits osv? Skulle väl va kul, om jag orkar ;)

JUst nu sitter jag och myser med en tekopp framför datan (som jag gjort hela dagen).. Så jävla mysigt. Imorgon ska jag till stallet, ska hoppa blesa lite hade jag tänkt. Bara en bom på spåre, i ena hörnet till och börja med. sedan bygga upp det till ett räcke på ca

?50? Om hon känns bra tar jag det lite ängre och hoppar några skutt på medellinjen :) Inte den bästa hästen på att hoppa  :3

På något sätt har massa naajjsiga människor fått tag på mitt numer å min kik..så massa skumma som ringer mej då och då! Haha mobbat.. :) Men Men. Imorgon kommer det fler bilder på mig, eftersom det va rätt länge sen jag la uåpp riktigt många bilder nu. Måste komma igång med det igen! :) Sålänge får ni en jääääättegammal bild på mig och Bonita efter våran första tävling :) Bonita såldes till en tjej som heter Frida och har en blogg somm hetér Ponnyrock.blogg.se tror jag :D Kika in vettja!

Byebye!


( ihåg att bilden är ca 2 år gammal) :P )

 

Fan va tjock jag va..:S 

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards