friidaberliin

Direktlänk till inlägg 22 juli 2013

Känslor..

Av Frida Berlin - 22 juli 2013 18:20

Hur vet man hur man känner längst inne? Kan man älska någon efter ett möte? och kan man hata någon man aldrig träffat? Jag anser att det inte går..du kan få starka känslor för en person, men innan ni vet allt om varandra kan man inte älska varandra på riktigt. Du kan inte hata en person pga rykten,utseende osv. Du kan tycka illa om personen. men hata är ett starkt ord.

Du har rätt att hata vissa människor som gjort dig eller dina nära illa. men du har också rätt at älska precis vem du vill. Som vän eller pojk/flickvän! Acceptera era känslor med ta inte allt för givet och dra inte förhastade slutsatser. Alla kan ändra sig själva, och ändra uppfattning om andra. Vi lever på samma gjorde och måste lära oss att respektera alla.


Lite random bara ;) Idag träffa jag lille Markus! ^^ hehe alltid roligt, ikväll kommer morfar  mormor hem. Så hoppas på en ny mobil snart!! :D #HAPPY!

I veckan ska jag bara chilla, och ha gäster å va gäster. en helt vanlig semestervecka alltså. :)


Jag bjuder på en egopic :* so enjoy! Pusss!

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Berlin - 14 september 2014 01:12


Halloj! Haft en sjukt heltisk vecka med massor stall och plugg.. Men imorgon är det dags! Höstens första clear round :D Jag e bebisen (oreo) ska hoppa runt på 70 bara, men ändå nervös..han ba inte riktigt sig själv sist :/ Bye bye...

Av Frida Berlin - 8 september 2014 20:53

Halloj! Länge sedan sist! Och det har hunnit hända mycket! Jag och Oreo är nu anmälda till en celar round på 70cm på söndag! Yey :D Och har ni sett denhär snyggingen? Min nya medryttarponny! En D-Ponny som heter Stevie Pusshej...

Av Frida Berlin - 21 augusti 2014 07:34


Hej! Kände för en lite extra mysig morgon såhär en vanlig torsdag innan skolan! ...

Av Frida Berlin - 20 augusti 2014 07:48


Halloj! Dags för skola igen, är faktiskt ganska taggad! Tell u later how it goes... [Bild] ...

Av Frida Berlin - 19 augusti 2014 11:20

Hola! Va i stockholm i helgen, bodde på hotel, shoppade och åt god mat! Detta köpte jag: Svarta jeans: 499kr-Gina Tricot Rosa stor tröja: 259kr- Gina Tricot Rosa Stickad tröja: 1199kr-Gant Bodybutter+liten svart väska: 185kr-The body shop ...

Presentation

Hej jag heter Frida Berlin och skriver på denna blogg om hästar och övrigt i mitt liv! :) enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards